pátek 11. května 2012

VIDEA- NOVOSTAVBY BUDOV a SOUSTRUŽENÍ

 
Workshop na soutěži Panthers Cup 2012
Výstava a soutěž plastikových modelů Panthers Cup 2012, pořádaná v sobotu 18.3.2012 naším klubem KPM Prosek Panthers se opravdu vydařila. Dle mého názoru se toto setkání stává jednou z největších jarních soutěží u nás.
Přípravu workshopů měl opět na starosti Petr Filip, kterému jsem letos pomáhal, takže jsem mohl pohlédnout do kamery i z druhé strany objektivu a přesvědčil jsem se tak na vlastní kůži, co příprava obnáší. O finální úpravu všech videí se opět postaral Milan Hos.

Téma mého hodinového workshopu mělo název Novostavby budov a soustružení doplňků do diorám.
Pro přehlednost, bylo celé video rozděleno na dvě části. Během workshopu jsem bohužel spoustu věcí nestihl říci. Podrobné články o postupu při stavbě modelů, které jsou zachyceny na videu, jsou však již téměř sepsány a budou postupně publikovány spolu s množstvím detailních fotografií. 

Novostavby- sídlo Dorney Court a Napoleonův vítězný oblouk
PRVNÍ ČÁST VIDEA:
Na začátku prvního videa jsem se rozhodl předvést postup výroby cihel ze styroporu a práci se dřevem na anglickém sídle Dorney Court. Dále jsem popsal výrobu vítězného oblouku z plastových destiček, profilů Evergreen a dvousložkových tmelů Magic Sculp a Duro. Odkaz na video zde.



DRUHÁ ČÁST VIDEA:
Toto kratší video zachycuje popis soustružení. Odkaz na video zde.


Protože jsem bohužel neměl dostatek času, a protože na videu není moc dobře vidět, co vlastně soustružím, rozhodl jsem se postup sepsat. K textu jsem natočil i své vlastní video, kde je vše detailně zobrazeno a popsáno.
Odkaz na článek je zde, samotné video bez textu je zde.
 

Rád bych poděkoval členům našeho klubu za možnost vystoupit se svým workshopem, a také divákům, kteří se přišli podívat.

Doufám, že se Vám videa budou líbit...

ODKAZY:
Styropor- výroba budov z cihel zde
Odpoledne v parku- oblouček 1. díl zde
Odpoledne v parku- oblouček 2. díl zde
Bronzová socha císaře Napoleona zde
Odkaz na video- domácí soustružení zde

měřítko- 1/35